Klachten

De meeste patiënten zijn tevreden over hun tandarts. U waarschijnlijk ook. Desondanks kan het een keer voorkomen dat u vindt hij of zij u verkeerd of onzorgvuldig heeft geïnformeerd of behandeld. Vraag om een verhelderend gesprek met uw tandarts. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt. En de tandarts kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de tandarts belangrijk te weten, dat u een probleem heeft. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.

 

Mocht u er toch samen met de tandarts niet uitkomen, dan kunt u bij de ANT terecht. Oosterheem Dental is aangesloten bij het  klachtenbureau van de ANT (Associatie Nederlandse Tandartsen).

Het ANT klachtenbureau is telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 9.00u- 12.30u op het telefoonnummer 020-2374750. Uiteraard kunt u uw klacht ook per email zenden aan: klachtenbehandeling@ant-tandartsen.nl